Nautilus T626

Minder dan 7 op voorraad
1.699,- 1.349,-
Morgen in huis
  • Gratis op de gewenste plek neergezet Dit product kunnen we door zijn omvang of gewicht geen treden op tillen. Heb je geen lift? Dan bezorgen we alleen op de begane grond.

Plus- en minpunten

• Pluspunt:
    Het loopvlak is 50.8 centimeter breed, wat bij een langere tijd lopen fijn is.
  • Pluspunt:
    Verbind de console met de app op je smartphone om je gegevens inzichtelijk te maken.
  • Pluspunt:
    Met de hartslagprogramma's train je efficiënt en bereik je sneller je doel.
  • Pluspunt:
    Met een hellingshoek van 15% maak je je training intensiever en train je goed voor zware hellingen.
  • Pluspunt:
    Gebruik 1 van de 26 trainingsprogramma's en maak je trainingen doelgericht.
  • Minpunt:
    Het apparaat heeft geen touchscreen.

Omschrijving Nautilus T626

Werken aan je sportieve doelen. Daar gebruik je de Nautilus T626 voor. Jong of oud, fit of uit vorm. Het maakt niet uit. De loopband beschikt over maar liefst 26 trainingsprogramma's om jouw sportieve doelen te halen. Train bijvoorbeeld met behulp van intervallen of hartslagzones om heel effectief te trainen. Houd je van een uitdaging? Maak dan optimaal gebruik van de krachtige motor. Deze kan de snelheid namelijk tot wel 19 km/u laten oplopen. Ook is de hellingshoek tot 15% instelbaar. Na het trainen zijn je sportieve gegevens op je smartphone of tablet in te zien door de T626 via Bluetooth Smart te koppelen. Installeer eenvoudig de Nautilus Connect app om alles inzichtelijk te hebben.

Montage, zo gepiept

Ben je benieuwd hoe je de Nautilus T626 in elkaar moet zetten? Bekijk dan de handleiding. De handleiding wordt uiteraard ook bij het apparaat meegeleverd.
Aantal personen nodig voor montage: 1 persoon
Gemiddelde montagetijd: 30 minuten

T626 handleiding (22.51 MB)

Standaard meegeleverd

• Hartslagband
  • Nederlandse handleiding

€ 10,- cadeaubon na review

€ 10,- cadeaubon na review
Koop uiterlijk 28 februari 2018 een Nautilus T626, schrijf voor 15 maart 2018 een review en ontvang een Coolblue cadeaubon ter waarde van € 10,-. Bekijk de actiepagina voor meer informatie.

Aanbevolen combinaties

• Nautilus T626 + Weegschaal

• Nautilus T626
    • Medisana BS475
    • Installatie voucher Gratis
    1.722,95 1.371,03
    8% korting op het accessoire
  • Nautilus T626 + Sportoordopjes

• Nautilus T626
    • Philips SHS8200/8100
    1.728,99 1.375,99
    10% korting op het accessoire
  • Nautilus T626 + Hartslagmeter

• Nautilus T626
    • Polar T31 Ongecodeerde Borstband
    1.744,- 1.391,75
    5% korting op het accessoire
  • Nautilus T626 + Beschermmat

• Nautilus T626
    • Tunturi Floor Protection Mat 200 x 92,5 cm
    1.748,99 1.393,99
    10% korting op het accessoire

Reviews

Meest behulpzame review

Score 4 / 5 4 / 5 sterren
7,6/10
"goede loopband"
  • Pluspunt:
    geen verplaatsingen meer
  • Pluspunt:
    comfort van eigen huis
  • Minpunt:
    wordt meer als droogrek gebruikt

Ik liep vroeger elke da op de loopband in het fitnesscentrum, daarom heb ik besloten om zelf een aan te schaffen. Ik heb mijn fitnessabonnement opgezegd om deze aankoop waar te kunnen maken. Nu merk ik dat sinds ik deze in huis heb ik veel minder aan het sporten ben, de loopband wordt vaker gebruikt als droogrek dan als fitnesstoestel. Ik ben niet de enige, iedereen rade me af om dit te kopen omdat ze het zelf ook hadden meegemaakt. Het toetel zelf is wel tiptop inorde.

Specificaties

Product

Fabrikantcode
T626
Artikelnummer
697592
Merk
Nautilus
Garantie
3 jaar
Garantietype
Carry-in-garantie

Fysieke eigenschappen

Merk
Nautilus
Kleur
Grijs
Gewicht
97,5 kg
Materiaal
Kunststof, Metaal
Diepte
196 cm
Breedte
89,4 cm
Hoogte
146,3 cm
Snoerlengte
1,5 meter

Beeldscherm

Displayweergave
Tijd, Afstand, Hartslag, Snelheid, Calorieverbruik
Advies nodig? Onze klantenservice is morgen vanaf 08.00 uur open. of bel 03 8085633 Je kunt ons ook bellen op 03 8085633

Dit wordt 'm

1.699,- 1.349,-
Minder dan 7 op voorraad

Eerder bekeken door jou